ممنون که منو تحمل کردی ( میلاد )


غریبه ها

عشق . عاشقانه . عشق . عاشقانه

از دوستیمون یه ، یه ماهی که رد شده ، ببینم تو این مدت یه بارم دلت واسه من تنگ شده ؟!  هه اوّلاش چه خوب بودی ، این همون دلِ که مثل سنگ شده ، اینو بگم که خیلی دوست دارم اما ، یه چند روزیه دلم نسبت به تو سرد شده ،......... خوشحالی ؟!  می دونم بهت رسوندن میلاد بد بخت شده
داستان پسرک رو که می دونی ، دیروز چقدر خوش حال بود ، نمی دونم اون پسر چه طوری با اون همه شادی تو یه قبر جا شدش ، وقتی یارش رفت ، اونم توی تنهایی رها شدش ، عاشق و دیوونه یارش بود ، خوب یارش رفت اونم تو تنهایی رام شدش ، آخرسر هم که نسیبش یه گور تیره تار شدش
من که رفتم ، فکر کنم دیگه جاده واسه تو و یار جدیت باز شدش
 دیوونه پس چرا منو عاشق کردی ، با خودت چی فکر می کردی ، منو دنبال خودت کشوندی وسط این جاده منو ول کردی ، آهای !! با توام که با یکی دیگه داری میری ،، کجا ؟ منو فراموش کردی ، یه صدای خاموش از قلبم میاد ، میگه باید برگردی ، خدا حافظ ... ممنون که منو تحمل کردی ....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







Power By: LoxBlog.Com